جعبه شیرینی

جعبه شیرینی

مشتریان قبل از اینکه طعم شیرینی شما را بچشند جعبه شیرینی را میبینند. بسیاری از افراد شیرینی را به مناسبت‌های مختلف برای دوستان و آشنایان خود هدیه می‌برند بنابراین ظاهر جعبه، نوع طراحی، ابزار بسته بندی شما ( بند، ربان، لیبل) و حتی لوگو قنادی شما بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

زیبا و حرفه ای بودن طراحی جعبه در کنار کیفیت ببسیار بالای مقوا استفاده شده در ساخت جعبه و همچنین تازگی وطعم خوب شیرینی های شما پربازده ترین تبلیغات برای شماست.

به طور میانگین افراد اگر ظاهر یک جعبه و طراحی را دوست داشته باشند حتما یک بار خرید میکنند و بعد تداوم خرید آنها به طعم شیرینی شما بستگی دارد. 

از جعبه خود و طراحی آن به عنوان بهترین ابزار برای تبلیغات و جذب مشتری استفاده کنید.

*انواع جعبه شیرینی در سایزهای مختلف با طرح های عمومی و اختصاصی*

برای دریافت لیست قیمت با واحد سفارشات هاوین تماس بگیرید.

 جعبه شیرینی

نکاتی مفید برای طراحی جعبه :

  • اولین قدم شما برای طراحی جعبه  یک جعبه بسیار زیبا استفاده از لوگویی جذاب و منحصر به فرد است . لوگو باید طوری باشد که در ذهن مشتری ثبت شود. (هاوین چاپ)

  • دومین قدم در طراحی جعبه شیرینی انتخاب رنگ مناسب برای طراحی است رنگ ها طوری انتخاب کنید که مشتری را جذب کنند. (ورود به سایت هاوین چاپ)

  • ذکر آدرس و شماره تلفن بر روی جعبه امری سلیقه‌ای است، در بسیاری از طراحی جعبه‌های شیرینی ممکن است ذکر نشوند، اما اگر شما به‌دنبال تبلیغ و بازاریابی برای قنادی خود هستید، بهتر است آدرس و شماره تلفن خود را ذکر کنید.